A sikeres SEO kulcsa a tartalom. Fontos, hogy ez megfelelően optimalizálva kerüljön fel a honlapunkra. A tartalom a SEO olyan eleme, ami nélkül nem lehetünk sikeresek. Érdekesség, hogy egy kiemelkedő tartalom egyensúlyozni tudja (bizonyos szintig) a technikai hiányosságokat és a ránk mutató linkek hiányát is. Most próbálunk segíteni megérteni: miért fontos a content és hova juthatunk el vele.

Mi az a tartalom?

Ez bár egy vicces kérdésnek hangzik, de ha elkezdünk beszélgetni kollégáinkkal, barátainkkal arról, hogy ő mit gondol tartalomnak, nem valószínű, hogy két azonos választ kapunk. Azonban általánosságban elmondható, hogy a tartalom: Kiváló minőségű információ, amely bemutat egy történtet azzal a céllal, hogy érzelmeket vagy elkötelezettségeket szerezzen. Ez lehet szöveges, képes, videós formátumban is.

Mi a jelentősége a SEO-ban?

A Google naponta 3,5 milliárd keresést dolgoz fel. A Google algoritmusa folyamatosan fejlődik annak érdekében, hogy a legrelevánsabb találatot hozza. Hasznos és releváns tartalom megítéléséhez viszont információra van szükség. Ehhez a tartalomnak nem csak valóban hasznosnak, de SEO szempontból optimalizáltnak szükséges lennie.

Ajánlatot kérek Content előállításra

 

Hogyan kell optimalizálni a tartalmat SEO szempontból?

Ez egy összetett kérdés, számos tényező alapján lehet optimalizálni egy szöveget. Íme néhány lépés: 1, Kulcsszókutatás Mindenek az alapja, hogy tudjuk, milyen kulcsszavakat kell írnunk a cikkbe. Itt érdemes figyelni, hogy:

  • Ne csak a rövid kulcsszavakra célozzunk, használjuk a hosszú, több szóból álló kulcsszavakat, amelyekre nagyobb eséllyel jelenhetünk meg
  • Legyünk rugalmasak a témában: A kulcsszavakhoz igazítsuk a szöveget
  • Több eszközt használjuk a kulcsszókutatás során

2, Maximális felhasználói élmény Hiába van egy jó cikkünk, ha az nem megfelelően olvasható, az ügyfelek átsiklanak a számunkra jelentős konverziós pontokon. Legyenek megfelelő hosszúságúak a bekezdések, megfelelő tagolást használjunk, bontsuk több részre mondanivalónkat.

3, Tartsd be a kulcsszóhoz tartozó tartalmat Nagyon könnyű egy tartalomban elkalandozni és számos más dologról beszélni egy cikkben. Azonban legyünk óvatosak: Ezzel csak egy cikkben felhalmozzuk a kulcsszavakat és végül egyikre sem fog megjelenni jó helyen cikkünk a keresőben, az olvasó pedig elveszik a rengeteg információ között. Koncentrálj a kijelölt kulcsszavakra, így kapod majd meg a legjobb eredményeket.

4, Linkeljünk Építsünk be megfelelő belső linkeket cikkünkbe, ahol további hasznos információkat találhat meg az olvasó az adott témával kapcsolatban. Használjunk kiemeléseket, például vastag betűk használatával, amely segítségével a lényeget emelhetjük ki az olvasó számára.

5, További on-page elemek Fontos, hogy rendbe legyenek a cikkhez tartozó on-page elemek is, mint:

Title Tag

Meta Desciprtion

URL

H-Classok

Erről viszont bővebben már az on-page SEO-ról szóló cikkünkben olvashattok.

 

Tehát egy tartalom előállítása rengeteg lépés előz meg, mielőtt még elkezdünk gépelni. Könnyű elrontani tapasztalat és a megfelelő eszközök hiányába. Érdemes SEO ügynökségre bízni a gépelést!

Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvétel

Melyik szolgáltatás érdekel?

Adatvédelmi nyilatkozat

6 + 12 =