A sikeres SEO kulcsa a tartalom. Fontos, hogy ez megfelelően optimalizálva kerüljön fel a honlapunkra. A tartalom a SEO olyan eleme, ami nélkül nem lehetünk sikeresek. Érdekesség, hogy egy kiemelkedő tartalom egyensúlyozni tudja (bizonyos szintig) a technikai hiányosságokat és a ránk mutató linkek hiányát is. Most próbálunk segíteni megérteni: miért fontos a content és hova juthatunk el vele.
Mi az a tartalom?
Ez bár egy vicces kérdésnek hangzik, de ha elkezdünk beszélgetni kollégáinkkal, barátainkkal arról, hogy ő mit gondol tartalomnak, nem valószínű, hogy két azonos választ kapunk. Azonban általánosságban elmondható, hogy a tartalom: Kiváló minőségű információ, amely bemutat egy történtet azzal a céllal, hogy érzelmeket vagy elkötelezettségeket szerezzen. Ez lehet szöveges, képes, videós formátumban is.
Mi a jelentősége a SEO-ban?
A Google naponta 3,5 milliárd keresést dolgoz fel. A Google algoritmusa folyamatosan fejlődik annak érdekében, hogy a legrelevánsabb találatot hozza. Hasznos és releváns tartalom megítéléséhez viszont információra van szükség. Ehhez a tartalomnak nem csak valóban hasznosnak, de SEO szempontból optimalizáltnak szükséges lennie.
Ajánlatot kérek Content előállításra
Hogyan kell optimalizálni a tartalmat SEO szempontból?
Ez egy összetett kérdés, számos tényező alapján lehet optimalizálni egy szöveget. Íme néhány lépés: 1, Kulcsszókutatás Mindenek az alapja, hogy tudjuk, milyen kulcsszavakat kell írnunk a cikkbe. Itt érdemes figyelni, hogy:
- Ne csak a rövid kulcsszavakra célozzunk, használjuk a hosszú, több szóból álló kulcsszavakat, amelyekre nagyobb eséllyel jelenhetünk meg
- Legyünk rugalmasak a témában: A kulcsszavakhoz igazítsuk a szöveget
- Több eszközt használjuk a kulcsszókutatás során
2, Maximális felhasználói élmény Hiába van egy jó cikkünk, ha az nem megfelelően olvasható, az ügyfelek átsiklanak a számunkra jelentős konverziós pontokon. Legyenek megfelelő hosszúságúak a bekezdések, megfelelő tagolást használjunk, bontsuk több részre mondanivalónkat.
3, Tartsd be a kulcsszóhoz tartozó tartalmat Nagyon könnyű egy tartalomban elkalandozni és számos más dologról beszélni egy cikkben. Azonban legyünk óvatosak: Ezzel csak egy cikkben felhalmozzuk a kulcsszavakat és végül egyikre sem fog megjelenni jó helyen cikkünk a keresőben, az olvasó pedig elveszik a rengeteg információ között. Koncentrálj a kijelölt kulcsszavakra, így kapod majd meg a legjobb eredményeket.
4, Linkeljünk Építsünk be megfelelő belső linkeket cikkünkbe, ahol további hasznos információkat találhat meg az olvasó az adott témával kapcsolatban. Használjunk kiemeléseket, például vastag betűk használatával, amely segítségével a lényeget emelhetjük ki az olvasó számára.
5, További on-page elemek Fontos, hogy rendbe legyenek a cikkhez tartozó on-page elemek is, mint:
Title Tag
Meta Desciprtion
URL
H-Classok
Erről viszont bővebben már az on-page SEO-ról szóló cikkünkben olvashattok.
Tehát egy tartalom előállítása rengeteg lépés előz meg, mielőtt még elkezdünk gépelni. Könnyű elrontani tapasztalat és a megfelelő eszközök hiányába. Érdemes SEO ügynökségre bízni a gépelést!
Legutóbbi hozzászólások