Social Media
kezelés
Növeld bevételed a közösségi média bevételével. Még fontosabb, hogy erősítsd brand-ed minden felületen!
Profi kommunikáció
Fontos számunkra, hogy olyan kommukációt hozzunk létre közösségi oldalaidon, amire Te is azt mondod: “Hűha!”
Több felület kezelése
Több felület kezelésében tudunk segíteni, hogy a közösségi média minden oldalán profi módon jelenjen meg céged.
Brand építés
Legfontosabb feladat a brand építés ezeken a felületeken, így tudod majd igazán építeni céged márkáját!
Építsük fel a közösségi média jelenlétedet amelyre ügyfeleid emlékezni fognak!
A Facebook még ma is az egyik legfontosabb közösségi média felület, profi kezelés hiányában nem tudod kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.
Az Instagram a fiatalok terepe, gyökeresen más kommunikáció szükséges itt. Vicces, érdekes mégis brand hű!
A Linkedin egy jelentős felület, ahol főként B2B területen jelenlévő cégeknek érdemes aktívnak lenni. Profi posztokkal előrébb juthat céged ismertsége!
TikTok
Elérnél egy egészen más célcsoportot, mint a többi oldalon? Nem, ez nem csak a tinik platformja! Felnőtt, fizetőképes személyek, akiket máshol nem érsz el!
Miért érdemes aktívnak lenni a közösségi média felületeken?
Miután sikerült követővé tennünk egy -potenciális- vásárlónkat kevés az esélye, hogy naponta felnézzen weboldalunkra. Viszont a közösségi média felületeken folyamatosan elérhető, így az ott megjelenő posztokkal a köztudatban maradhatunk. Legközelebbi érdeklődésénél pedig emlékezni fog cégünkre, hogy itt érdemes keresnem a kiszemelt terméket. Tehát a közösségi média felületek brnad építésre valók organikus kezelés során, amely később jelentősen megtérülhet.
Tervezett poszt
Reakció
Éves tapasztalat
Ezekben tudunk segíteni
A közösségi médiakezelés minden részében tudunk segíteni
– Posztok készítése
– Kreatív képek előállítása
– Posztok közzététele
– Monitorozás
– Fizetett hirdetések kezelése
– Posztok készítése
– Kreatív képek előállítása
– Posztok közzététele
– Monitorozás
– Fizetett hirdetések kezelése
– Posztok készítése
– Kreatív képek előállítása
– Posztok közzététele
– Monitorozás
– Fizetett hirdetések kezelése
TikTok
– Videók forgatása
– Kreatív ötletek létrehozása
– Posztok közzététele
– Monitorozás
Milyen eredményekre számíthatok az együttműködés során?
Fontos, hogy megértsük mire való a közösségi média. Az organikus kezelése brand építésre, míg a fizetett hirdetések segítségével értékesítést is elérhetünk. Azonban hiába vannak fizetett hirdetéseink egy inaktív social oldal elijesztheti a vásárlót. Minden, ami kétséget okoz az ügyfélben attól meg kell szabadulni. Tehát a közösségi média használat fontos, hogy egy egységes, megbízható képet adjunk vállalkozásunkról.
Legyen Neked is értéket adó közösségi felületed!
Ilona
Ügyfél
Egyszerűen nem volt idők kezelni a Facebook és Instagram fiókunkat. Mióta organikusan kezeljük, a fizetett hirdetések is jobban működnek. Elég nagy terhet vesznek le a vállunkról.
Ákos
Ügyfél
Azt sem tudtuk, hogy melyik csatornán érdemes jelen lennünk. Cégünk arculatához végül a Linkedin-t ajánlotta a SEO Magyarország. Még szerencse, hogy hallgattunk rájuk!
Flóra
Ügyfél
Nem hittük, hogy a TikTok nekünk érdekes lehet. Viszont olyan klassz videókat sikerül készíteni, hogy az ügyfelek is imádják, mi pedig felvenni. Csapatépítőnek sem utolsó!
Értékteremtő közösségi média felület: Már csak pár kattintás választ el tőle
Kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolatfelvétel
Friss hírek és Érdekességek
Olvass érdekes információkat az online marketing világából.
Képek keresőoptimalizálása – ezek az alapok
A képek fontos szerepet töltenek be a tartalomfogyasztók életében, s nem meglepő módon többek között ezért a Google organikus rangsorolásában. Nem csoda, hogy mindenki arra törekszik, hogy az optimalizálás a legteljesebb mértékben megvalósuljon. Hogy mit befolyásolhat...
Hogyan optimalizáld webshop kategóriáidat SEO szempontból?
Egy webshop egyik legfontosabb oldala SEO szempontból a kategória oldal. Sokan azonban nem tesznek meg mindent, hogy megfelelő módon optimalizálják és ezzel nagyon sok vevőt veszítenek. Ennek a cikknek a segítségével megtanulhatod, hogy miként teheted ezt meg. A...
Okok, amiért csökkenhetett az organikus forgalmad
A weboldal tulajdonosok szeretik az organikus forrásból érkező konverziókat. Miért? Mert nem kellett érte fizetni. Persze ez csak közvetlen igaz, hiszen a jó helyezéseket elérni sok idő és energia. A szomorúság akkor kezdődik, amikor egyik pillanatról a másikra elkezd...