Fizetett hirdetések
kezelése

Szeretnél olyan fizetett hirdetéseket, amelyek végre megtérülnek? Akkor jó helyen jársz!

Optimalizálás

Hisszük, hogy egy kampány mindig lehet jobb és jobb. Ezért dolgozunk minden nap!

Google és Facebook

Google, Facebook, Instagram és Linkedin hirdetésekben is tudunk segíteni!

Tapasztalat

Hirdetési fiókkokat kezelő munkatársak mind több éves tapasztalattal rendelkeznek.

A fizetett hirdetéseket lehet hatékonyan kezelni.

Mitől jó egy hirdetési fiók?

Egy hirdetési fiók legfontosabb eleme az átláthatóság. Miért fontos ez? Ennek hiányában az optimalizálás nem lehetséges. Egy átláthatatlan, kusza rendszerben nem lehet eldönteni min kellene változtatni. Így hirdetéseink esetén ezzel kiemelten foglalkozunk. Hisszük, hogy egy kampányért mindig lehet többet tenni és megpróbálni kihozni a legjobbat. Profi csapatunk segít eldönteni, hogy melyik hirdetési stratégia lehet Neked a megfelelő majd azt gyorsan és hatékonyan végrehajtja. Neked pedig csak egy egyszerű riportot kell átnézned, hogy lásd az eredményeket.

Kezelt fiók

Megírt szöveg

Fiók audit

Ezekben tudunk segíteni a hatékony hirdetéseidhez:

Audit

Tudd meg, hogy mennyire hatékony most hirdetési fiókod. Felmérjük és elemezzük, elmondjuk min lehetne változtatni.

Hirdetés felállítás

Webáruházak és weboldalak részére is segítünk a hirdetések létrehozásában. Legyen szó szöveges, képes vagy éppen videós tartalomról.

Szövegírás

Nálunk nem fog a hirdetés szövegén múlni semmi! A legnagyobb szakértelemmel írjuk meg hirdetési szövegeidet.

Kezdjük 1 órás ingyenes tanácsadással

Még nem tudod elképzelni hogyan lesz hatékony hirdetésed? Érdemes egyáltalán ezzel foglalkoznod? Mennyit kellene befektetned? Megtérül? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre igyekszünk minél hatékonyabban és gyorsabban választ adni. 

seo tanácsadás

Miért érdemes külön foglalkozni a hirdetések optimalizálásával?

Az egyértelmű ok, hogy minél több konverziót sikerüljön elérni. Azonban eddig ha ezzel Te próbálkoztál vagy egy tapasztalatlanabb ember, annak számos hátránya lehet. A fizetett hirdetéske kezelése az online marketing talán legösszetettebb eleme, folyamatos változások, rengeteg új információ érkezik minden nap, amit csak akkor lehet nyomonkövetni, ha nap mint nap ezzel foglalkozol. Ezért bízunk magunkban!

Néhány ügyfelünk véleménye

Zsuzsa

Ügyfél

B

Miután a SEO Magyarország csapata átnézte Ads fiókunkat, gyorsan megmutatták miért nem mentek eddig a kampányok. A legjobb, hogy meg is tudták jól csinálni, nem csak beszéltek róla!

Csaba

Ügyfél

B

A fő értékesítési csatornánk a Facebook, nagyon jól szoktak menni a hirdetéseink. Azonban egyik pillanatról a másikra csökkentek a konverziók. A SEO Magyarország megfordította a trendet!

Attila

Ügyfél

B

Webshopunk rengeteg pénzt költ a termékek hirdetésére. Mint kiderült rosszul. Kb. 40%-ot sikerült spórolni egy-egy konverzió költségén. Mi elégedett vagyunk a SEO Magyarország csapatával.

Készítsük el hirdetéseidet úgy, hogy azok konverziót hozzanak.

Kapcsolatfelvételi űrlap

Kapcsolatfelvétel

Melyik szolgáltatás érdekel?

Adatvédelmi nyilatkozat

3 + 3 =

Friss hírek és Érdekességek

Olvass érdekes híreket az online marketing világából.

Képek keresőoptimalizálása – ezek az alapok

Képek keresőoptimalizálása – ezek az alapok

A képek fontos szerepet töltenek be a tartalomfogyasztók életében, s nem meglepő módon többek között ezért a Google organikus rangsorolásában. Nem csoda, hogy mindenki arra törekszik, hogy az optimalizálás a legteljesebb mértékben megvalósuljon. Hogy mit befolyásolhat...

Hogyan optimalizáld webshop kategóriáidat SEO szempontból?

Hogyan optimalizáld webshop kategóriáidat SEO szempontból?

Egy webshop egyik legfontosabb oldala SEO szempontból a kategória oldal. Sokan azonban nem tesznek meg mindent, hogy megfelelő módon optimalizálják és ezzel nagyon sok vevőt veszítenek. Ennek a cikknek a segítségével megtanulhatod, hogy miként teheted ezt meg.   A...

Okok, amiért csökkenhetett az organikus forgalmad

Okok, amiért csökkenhetett az organikus forgalmad

A weboldal tulajdonosok szeretik az organikus forrásból érkező konverziókat. Miért? Mert nem kellett érte fizetni. Persze ez csak közvetlen igaz, hiszen a jó helyezéseket elérni sok idő és energia. A szomorúság akkor kezdődik, amikor egyik pillanatról a másikra elkezd...

careclub logo referencia
planeat referencia
3dparade logo referencia